Domov

Domov


Dostopnost informacij
 (povzetek zakonodaje)


Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave 
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka 
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

 

 

Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke posredovane ob registraciji in oddaji naročila.

Fizična oseba je izključno tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za kupce, ki so fizične osebe po tem odstavku veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

V primerih, ko preko spletne trgovine Krek naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

Krek,d.o.o. in fizične osebe medsebojne obveznosti pri nakupih preko www.trgovina.krek.si urejajo s temi splošnimi pogoji.

Krek d.o.o.  in pravne ter fizične osebe, ki opravljajo pridobitno dejavnost, medsebojne obveznosti pri nakupih preko www.trgovina.krek.si urejajo s posebno pogodbo v pisni obliki ali sprejemom pogojev ob izvedbi registracije. 

Vse cene so v EUR. z DDV. Pridržujemo si spremombo cene brez predhodnega obvestila. 

 

Postopek nakupovanja

 

Artikle, ki jih želite kupiti izbirate z klikom na V košarico. 

 

V košarici lahko artikle brišete in popravljate količino. Po zaključku izbranih artiklov nadaljujte na blagajno, V nadaljevanju se registrirate, v kolikor še nimate gesla in uporabniškega imena. Izberete lahko tudi željen naslov dostave, ki ga lahko spreminjate z vsakim nakupom. 

Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko spletne trgovine v trenutku oddaje naročila. Slike so simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. 

 

Način in stroški dostave:

 

Izbirate lahko med: 

Lastnim prevzemom v trgovini Krek, Hraška cesta 15, 4248 Lesce, 

Strošek dostave se izračunava glede na vrednost naročila.

Strošek dostave je 3,5€. 

Dostavljamo z Pošto Slovenije

Poslano naročilo bomo v podjetju Krek potrdili v najkrajšem možnem času. Poslali vam bomo potrdilo o naročilu z naslednjimi podatki. 

 

Način plačila

Trenutno lahko izbirate med naslednjimi načini plačila:

Predplačilo na račun podjetja Krek d.o.o.

Gotovinsko plačilo v trgovini Krek

Plačilo z plačilnimi karticami fizično v Trgovini Krek, Hraška cesta 15, 4248 Lesce. Plačevanje s plačilnimi karticima preko spleta še ne omogočamo.

 

Prejem potrditve naročila.

Po obdelavi naročila vam bomo poslali potrditev naročila oziroma predračun z naslednjimi podatki.

  • S podatki za račun
  • Z naslovom za dobavo
  • Naročenimi artikli
  • Rokom dobave. 
  • Način plačila

 

  • Krek d.o.o. lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi, naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti lahko naročilo zavrne. V primeru izbire plačila po predplačila, bo podjetje Krek d.o.o. šel v obdelavo po prejetju plačila na transakcijski račun.  

 

  • Kupec lahko takoj v istem dnevu po prejemu potrditve naročila popravi ali stornira v kolikor se ne strinja s pogoji na potrditvi naročila oziroma naročila. Po preteku tega časa so naročila obravnavana kot nepreklicna in jih ni možno preklicat.

Dobavni rok prične teči prvi delovni dan ob 8. uri po prejemu potrdila o plačilu.


Vračilo blaga in odstop od pogodbe 

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe

Izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo računa. Kupec naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih:

  • 1. pri pogodbah, katerih predmet je blago ali storitve, katerih vrednost je odvisna od nihanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima nobenega vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe, kot npr. pri pogodbah o storitvah v zvezi z devizami, instrumenti denarnega trga, prenosljivimi vrednostnimi papirji, deleži v kolektivnih naložbenih podjemih, finančnimi terminskimi pogodbami, vključno z enakovrednimi instrumenti z gotovinskim plačilom, terminskimi pogodbami o obrestni meri, obrestnimi in valutnimi zamenjavami ter zamenjavami na podlagi delnic ali delniškega indeksa, ter opcijami za nakup ali prodajo kateregakoli navedenega instrumenta, vključno z enakovrednimi instrumenti z gotovinskim plačilom;
  • 2. pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe;
  • 3. pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat;
  • 4. pri pogodbah o dobavi časopisov, revij in periodičnih publikacij;
  • 5. pri pogodbah za igre na srečo in storitvah loterije;
  • 6. pri zavarovalnih pogodbah za potovanje in prtljago ali podobnih kratkoročnih zavarovalnih pogodbah z veljavnostjo, krajšo od enega meseca.
  • 7. če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost zanjo ne veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov o sklepanju pogodb na daljavo

 

Kupnino vam bomo v roku 15 dni vrnili na vaš račun (le tega morate ob vračilu navesti).

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga in strošek dostave.Stroške vračila in dostave blaga krije kupec. 

Reklamacije

Poškodovane pošiljke

Prejete poškodovane pošiljke prijavite pri službi, ki vam je blago dobavila. Pošta Slovenije, d. V primeru, da se z njimi ne morete dogovorit nas pokličite na 04 530 2344, faks 04 5302349. 

Ostale reklamacije. 

V kolikor z blagom, ki ste ga prejeli nas prosim pokličite na 04 5302348. Potrudili se bomo, da bomo z vašimi pričakovanji problem rešili. 

 Garancije

Stroji in naprave imajo v skladu z priloženimi navodili eno leto garancije in možnost nakupa rezervnih delov. Ob prevzemu blaga prejmete garancijski list z spiskom pooblaščenih servisov. Vsaki napravi so priložena navodila v slovenskem jezike in potrebni certifikati. 

Ravnanje z odpadno električno opremo.

Kupec iztrošeno električno opremo lahko vrnejo brezplačno na naslov podjetja:

Krek d.o.o.

Hraška cesta 15

4248 Lesce

 

Hranjenje pogodbe

Kupec ima ob vpisu na strani vpogled v naročila in status le teh. Kupoprodajna pogodba je shranjena v Trgovini Krek, Hraška cesta 35 , 4248 Lesce. 

 

Varovanje podatkov

 

Krek d.o.o. se zavezuje v skladu z Zakonom o vrastvu osebnih podatkov , da le podatke vpisane v obrazce in ostalih ne bo posredoval nikomur.  Podatki, ki so nam posredovani bodo uporabljeni samo v namen, ki so vam predstavljeni ob nakupu. Dostop do podatkov imajo samo pooblaščene osebe v našem podjetju. Podake bomo varno hranili.

Informacije v zvezi s spletnim reševanjem sporov v skladu s čl. 14. odstavek. 1 SRS (Uredba za spletno reševanje sporov):

Evropska komisija daje potrošnikom možnost za reševanje spletnih sporov v skladu s čl. 14. odstavek. 1 SRS na eni od svojih platform. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) služi kot mesto, kjer lahko potrošniki poskusite doseči, izvensodno poravnavo sporov, ki izhajajo iz spletnih nakupov in pogodbe za storitve.